Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΦΩΤΗ ...

Αγαπητέ κύριε Φώτη .. ,


Ευχαριστώ για το μήνυμα σας και αυτό είναι το τελευταίο E-mail, οπότε από εδώ και στο εξής θα διαγραφείτε από την λίστα.
Το γεγονός ότι το ΠΑΤΡΙΚΟ μου είναι στο Γραμματικό στάθηκε σαν αφορμή να καταλάβω καλύτερα το πρόβλημα με την διαχείριση των απορριμμάτων. ( Προφανώς ήταν η αιτία να ψάξω σε βάθος το πρόβλημα).
Μέχρι τότε πίστευα αυτά όσα άκουγα από τα ΜΜΕ, όπως Μεγάλο Κανάλι, Δημόσια Τηλεόραση ,ραδιοφωνικούς σταθμούς και Πολιτικούς.
Μου έλεγαν ότι κινδυνεύουμε να γίνουμε Νάπολι και τους πίστευα.
Σημειώστε επίσης, τυγχάνει να είμαι και ένας από τους ιδιοκτήτες της επίδικης έκτασης, εκεί ακριβώς που θα κατασκευαστεί ο ΧΥΤΑ στο Γραμματικό. ( Αλλά μεταξύ μας αυτό μη το πείτε σε κανέναν άλλο και το μάθουνε ότι έχω συμφέρον)
Το κτήμα κληρονομήθηκε από τον Προπάππου μου. Το οποίο το είχε αλώνι και το έσπερνε και φυσικά υπάρχουν Συμβόλαια από πλευράς μας. ( Κατέχουμε το εξαδιαιρέτου κομμάτι. Αυτό που μας αναλογεί)

Στο κτήμα αυτό υπήρχαν Ελιές, αχλαδιές, σικυές και πεζούλια. Όταν μπήκε ο εργολάβος στις 07/07/2009 τα κατέστρεψε όλα αυτά ( γιατί προφανώς αυτές τις οδηγίες είχε) . Από τότε εμείς έχουμε χάσει κάθε δικαίωμα στη περιουσία μας. Μας ανήκει δεν μας ανήκει ???? Ποιος ξέρει !!!
Ο τότε Πρόεδρος της Κοινότητας μου έριχνε ευθύνες ότι εγώ είμαι η αιτία που δεν σταματάει το έργο. ( Σαν ιδιοκτήτης έπρεπε να το είχα σταματήσει – οι κάτοικοι το ίδιο) . Η Περιφέρεια δεν μας αναγνώριζε σαν ιδιοκτήτες, και ο κύριος Ραγκούσης στην εφημερίδα τα ΝΕΑ δηλώνει ότι το έργο προχωράει χωρίς να έχει γίνει παραβίαση στις ιδιοκτησίες. ( Το περίεργο Φώτη μου είναι ότι κανένα ΜΜΕ δεν ασχολήθηκε με τη καταπάτηση και καταστροφή των ιδιοκτησιών μας, αλλά έτρεξαν και έβγαλαν σαν μεγάλη είδηση το κάψιμο των μηχανημάτων του εργολάβου στη Κερατέα.


Αυτά στα αναφέρω σαν μια μικρή εισαγωγή. Δεν σε ενδιαφέρουν, απλά για να σου εξηγήσω ότι δεν έχω μόνο το ΠΑΤΡΙΚΟ μου σπίτι στο Γραμματικό.

- Σου εξηγώ ότι δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με ανακυκλώσεις και ότι άλλο σχετικό.
- Δεν είμαι ΠΑΣΟΚ ούτε ΝΔ.
Είδα τη συζήτηση που είχες αναπτύξει και είπα να συμμετάσχω.
- Πάνω που θα ζητούσα τη βοήθεια του κοινού για να σας βοηθήσει να καταλάβετε κάποια πράγματα μου λέτε ότι είμαι ενοχλητικός. !!
Άσχετα αν σας στείλανε e-mails με πολύ κατατοπίστηκες απαντήσεις.
- Με στεναχωρεί το γεγονός ότι δεν θέλετε να καταλάβετε κάποια πράγματα, γιατί έτσι είναι ο περισσότερος κόσμος.

- Δε σας κατηγορώ και ζητώ συγνώμη αν είπα κάποιους χαρακτηρισμούς του οποίους προφανώς δεν τους εννοούσα.

- Σας απαντώ για μια ακόμη φορά στο ερώτημα σας. Αν είναι να λυθεί το πρόβλημα στο ΤΣΙΡΚΟ που γίνεται σε ΛΙΟΣΑ και ΦΥΛΗ, όσο αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων και πρέπει να κατασκευαστούν οι ΧΥΤΑ σε Γραμματικό και Κερατέα, τότε και μόνο τότε ας γίνει.
Δυστυχώς Φώτη μου με τον υπάρχοντα ΠΕΣΔΑ δεν λύνεται το προβλήτα. Στο Γραμματικό και τη Κερατέας υπολογίζεται να πάνε το 10% της ετήσιας παραγωγής των απορριμμάτων του Λεκανοπεδίου και ΜΗ ( π.χ. εισαγωγή από Πελοπόννησο, κ.τ.π.) Το υπόλοιπο 90% θα οδηγείται στο ΧΥΤΑ της Φυλής…. Οι παράνομες ΧΑΔΑ κλείνουν αυτόματα μόνο με ανακύκλωση , διαλογή στη πηγή και μόνο έτσι μπορεί να επιτευχθεί σημαντική μείωση των απορριμμάτων που οδηγούνται στο ΧΥΤΑ Φυλής.
Αφού γίνεται ανακύκλωση όπως μας λένε, για ποιο λόγο βρίσκονται άνθρωποι μέσα στο ΧΥΤΑ Φυλής και συλλέγουν οτιδήποτε είναι ανακυκλώσιμο με όποια δυσάρεστα επεισόδια αυτό συνεπάγονται ?????????????????????????????????????????? Γιατί άραγε ???
Με ρωτάς Φώτη μου αν κλείσει ο ΧΥΤΑ Φυλής τι θα κάνουμε. Έρχομαι και εξηγώ τι πρέπει να κάνουμε για να κλείσει μια για πάντα και αυτό δεν το θεωρείς απάντηση.
Και αν γίνουν οι ΧΥΤΑ σε Γραμματικό και Κερατέα και γεμίσουν μετά τι θα κάνουμε ??? Που θα αναζητήσουμε Νέους χώρους μετά όταν θα έχουν μολυνθεί τα πάντα ??


Σου εύχομαι και ΄γώ καλή τύχη και μια συμβουλή από έναν μικρότερο
Ερεύνησέ κάτι προτού το πιστέψεις.

Με Τιμή
Κυριάκος ...



ΥΓ 1. Άραγε αν κάποιος έρθει και σε βγάλει από το σπίτι που μένεις – αν κάποιος καταπατήσει τη περιουσία σου – αν κάποιος πάει και καταπατήσει περιουσιακά στοιχεία του εργολάβου, τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις???

ΥΓ2. Και ενώ σας εξηγώ τι γίνεται όσο αφορά το ιδιοκτησιακό κομμάτι – και ενώ διαβάζουμε άλλα από τις δηλώσεις των πολιτικών μας. Γιατί να τους πιστέψουμε ότι θα κάνουν αυτά που μας λένε αργότερα ?????????

ΥΓ3. Δεν σας λέω ψέματα. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

πηγή : μέσω e-mail προς oxixyta@gmail.com

Σημείωση επιτροπής κατά των ΧΥΤΑ : Τα επίθετα αποστολέα και παραλήπτη δεν έχουν τόση σημασία αυτές τις ώρες ... Σημασία έχει η ανθρώπινη έκρηξη του αποστολέα και το δίκιο που τον πνίγει ...
oxixyta.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου